Loncat ke isi

Wikipédi:BintangWiki

Deri Wikipedia

BintangWiki (hurup Arab Gundul: بنتڠ ويکى; basa Inggris: Barnstar) entu angsrongan bintang bakal pemaké Wikipédi nyang cakep pisan nyumbangnya.

Èmang adatnya kita kalo para pemaké pada ngangsrongin bintang bakal pengargaan bakal dia punya betungsé. Ontong segala isin lagi segen bakal ngangsrongin BintangWiki di halaman pemaké ya!

Daptar BintangWiki[permak | permak sumber]

Pemermak kaga' capé'nya
Gua angsrongin Pemermak kaga' capé'nya bakal pemaké nyang kaga' capé'-capé' ngedumanin dia punya èlmu nyang bearga bakal Wikipédi basa Betawi. Selamet!

Sablonan:Tukang ngasi idé mentèrèng


BintangWiki Wikipédi
Gua angsrongin BintangWiki Wikipédi bakal Wikipédi:BintangWiki nyang uda ngasi sumbangsi bearga di Wikipédi basa Betawi, biar dia punya hasil betungsé kena dipèjèngin èn diargain ama laèn-laèn pemaké.

Pemermak werit
Ni pemaké diargain lantaran getap pisan bakal mermak di Wikipédi basa Betawi. Kaga' cuman mermak seila-ilanya, tapi hasil permakannya èmang cakep pisan.

Biar kata ni pemaké jarang ngeja makalah anyar atawa rintisan, cuman ni pemaké getol banget ngembangin makalah rintisan jadi makalah pol jengkep.

Bahna dia punya sumbangsi yang pati bearga ama dia punya jasa-jasa di Wikipédi, ni pemaké ilok dapet bintang Pemermak werit.


Sablonan:Satria Wikipédi


BintangWiki Rasid
Gua angsrongin BintangWiki Rasid buat Wikipédi:BintangWiki nyang udah nerjemahin makalah-makalah nyang ajib bener ke Wikipédi basa Betawi, biar dia punya hasil betungsé bisa dipèjèng èn diargain ama laèn-laèn pemaké.

BintangWiki Merbot
Gue angsrongin BintangWiki Merbot bakal Wikipédi:BintangWiki merbot nyang ga pernah capè' ngebersiin Wikipédi deri tukang gratil, ngapus tulisan ngga' ilok, ngelindungin tulisan, nasèhatin pemaké, ngeblokir tukang gratil, èn bejibun laèn-laèn sumbangsih. Ni BintangWiki buat lu.

Sablonan:Tukang banyol


Pemermak anyar
Gua angsrongin Pemermak anyar bakal lu sebagé pemermak anyar nyang nampilin minat, kemonèsan, èn keberanian nyang ajib paling mantep di Wikipédi basa Betawi.