Loncat ke isi

Bangsaan penglacak

Ni halaman ièlah daptar bangsaan penglacakan nyang dikeja sendèwèknya ama peranti alus MediaWiki. Dia punya nama bisa dirobah tibang ngerobah pesen sistim nyang juntrungan di ruang nama MediaWiki.

Bangsaan penglacak Nama pesen Katian penyerèntaan bangsaan
Halaman dengen sènggètan berekas rusak(11 H)broken-file-categoryNi halaman ada sènggètan berekas rusak (sènggètan bakal nanem berekas pas berekasnya kaga' ada).
Halaman maké hujah rangkep di penggeroan sablonan(4 H)duplicate-args-categoryNi halaman ada penggeroan sablonan nyang maké hujah rangkepnya, kaya' {{foo|bar=1|bar=2}} atawa {{foo|bar|1=baz}}.
Halaman nyang kedaleman penglèbarannya keliwatan(kosong)expansion-depth-exceeded-categoryNi halaman udah ngelantasin kedaleman penglèbaran paling banter.
Halaman dengen kebanyakan penggeroan pungsi penguyur(kosong)expensive-parserfunction-categoryHalaman kebanyakan maké pungsi penguyur (kaya' #ifexist). Liat Manual:$wgExpensiveParserFunctionLimit.
Bangsaan keumpet(kosong)hidden-category-categoryNi bangsaan ada __HIDDENCAT__ di dia punya halaman isi, nyang ngalingin ni bangsaan nongol di kotak sènggètan bangsaan di entu halaman.
Halaman kelèrod(kosong)index-categoryNi halaman ada punya __INDEX__ di dalemnya (èn ada di ruang nama di mana tu bendèra diboléin), èn mangkanya dilèrodin ama robot nyang mana biasanya kaga' kaya' gitu.
Halaman nyang jumblah simpulnya keliwatan(kosong)node-count-exceeded-categoryNi halaman udah ngelantasin jumblah sumpé paling banter.
Halaman trakeindèk(kosong)noindex-categoryNi halaman kaga' diindèks ama robot bahna ada kata ajaib __NOINDEX__ di dalemnya èn ada di ruang nama di mana tu bendèra diboléin.
Halaman dengen hujah formatnum bukanangka(13 H)nonnumeric-formatnumNi halaman ada hujah bukanangka ke pungsi penguyur formatnum-nya.
Halaman nyang hujah sablonan dicuèkin(kosong)post-expand-template-argument-categoryNi halaman lebi gedé deri $wgMaxArticleSize seabisnya nèmprakin hujah sablonan (di dalem tiga kali kurung keriwil, kaya' {{{Foo}}}).
Halaman nyang blatannya ukurannya ngliwatin wates.(kosong)post-expand-template-inclusion-categoryUkuran halaman lebi gedé deri $wgMaxArticleSize seabisnya nèmprakin semua sablonan, jadi beberapa sablonan kaga' ditèmprakin.
Halaman-halaman dengen judul pampangan nyang dicuèkin(kosong)restricted-displaytitle-ignoredNi halaman – {{DISPLAYTITLE}} nyang dicuèkin bahna bukan pantarannya judul asli halamannya.
Halaman nyang maké = sebagé sablonan(kosong)template-equals-categoryHalaman ada {{=}}-nya, mar nyang di ini wiki nyang kaga' nglèbar jadi =. Ni pemakéan diangusin; ada pèrsi entaran MediaWiki nyang bakalan nerepin {{=}} sebagé pungsi penguyur.
Halaman dengen ulangan sablonan(1 H)template-loop-categoryNi halaman ada ulangan sablonannya, ya'entu sablonan nyang bolak-balik nggero' dèwèknya.
Halaman nyang wates kedaleman pelepasannya keliwatan(kosong)unstrip-depth-categoryHalaman ngliwatin wates kedaleman pelepasan.
Halaman nyang wates ukuran pelepasannya keliwatan(kosong)unstrip-size-categoryHalaman ngliwatin wates ukuran pelepasan.
Halaman nyang maké Timeline(kosong)timeline-tracking-categoryNi halaman nyerèntain tenger <timeline>
Pages using WikiHiero(kosong)wikihiero-usage-tracking-categoryThis category is automatically added to pages that use WikiHiero extension
Halaman dengen kengabluan tukilan(3 H)cite-tracking-category-cite-errorHalaman di ni bangsaan ngelah kengabluan pemakéan tenger tukilan.
Pages that use extended references(kosong)cite-tracking-category-ref-extendsPages in this category use the "extends" attribute of the <ref> tag.
Halaman dengan galat penyorotan sintaks(kosong)syntaxhighlight-error-categoryTerdapat galat ketika mencoba melakukan penyorotan kode yang disertakan dalam halaman.
Halaman yang menggunakan atribut enclose usang(kosong)syntaxhighlight-enclose-categoryPenyorotan sintaksis di halaman yang menggunakan sintaksis enclose yang usang.
Halaman yang menggunakan tag source usang(kosong)syntaxhighlight-source-categoryPenyorotan sintaksis di halaman yang menggunakan tag source yang usang.
Pages using deprecated categorytree parameters(kosong)categorytree-deprecation-categoryThe page uses deprecated categorytree parameters like onlyroot.
Pages transcluding nonexistent sections(kosong)lst-invalid-section-categoryThe page uses a #lst or #lsth parser function that references a section that doesn't exist on the given page.
Halaman yang menggunakan atribut skor usang(kosong)score-deprecated-categoryHalaman-halaman ini menggunakan opsi yang pernah diberikan oleh ekstensi Score dan sekarang usang. Opsi tersebut adalah: "override_audio", "override_ogg", dan "override_midi".
Pages which use score(kosong)score-use-categoryThese pages use the Score extension.
Halaman dengan kesalahan tampilan partitur(kosong)score-error-categoryTerjadi galat ketika menampilkan partitur.
TemplateStyles stylesheets with errors(kosong)templatestyles-stylesheet-error-categoryThe TemplateStyles stylesheet has an error.
Pages with TemplateStyles errors(1 H)templatestyles-page-error-categoryThere was an error when processing a <templatestyles/> tag on the page.
Daftar penerima pesan massal(kosong)massmessage-list-categoryThe page is a delivery list for the MassMessage extension.
Berkas tanpa lisensi yang bisa dibaca mesin(kosong)commonsmetadata-trackingcategory-no-licenseBerkas-berkas di sini tidak memiliki templat lisensi yang bisa dibaca oleh mesin.
Berkas tanpa keterangan yang bisa dibaca mesin(kosong)commonsmetadata-trackingcategory-no-descriptionBerkas-berkas di sini tidak memiliki templat informasi yang bisa dibaca oleh mesin, ataupun isian deskripsinya tidak diisi.
Berkas tanpa penulis yang bisa dibaca mesin(kosong)commonsmetadata-trackingcategory-no-authorBerkas ini tidak memiliki templat informasi yang bisa dibaca oleh mesin, atau isian pembuatnya tidak diisi.
Berkas tanpa sumber yang bisa dibaca mesin(kosong)commonsmetadata-trackingcategory-no-sourceBerkas-berkas di sini tidak memiliki templat informasi yang bisa dibaca oleh mesin, ataupun isian sumbernya tidak diisi.
Berkas tanpa paten yang bisa dibaca mesin(kosong)commonsmetadata-trackingcategory-no-patentBerkas-berkas di sini tidak memiliki templat paten yang bisa dibaca oleh mesin.
Halaman dengen kengabluan ètung-ètungan(kosong)math-tracking-category-errorHalaman di ni bangsaan ngelah kengabluan pemakéan tenger ètung-ètungan.
Halaman dengen kengabluan pembikinan ètung-ètungan(kosong)math-tracking-category-render-errorHalaman di ni bangsaan ngelah kengabluan pembikinan di tenger ètung-ètungan.
Halaman nyang maké pèpèlan tenger kimia nyang angus(kosong)math-tracking-category-mhchem-deprecationHalaman di ni bangsaan maké pèpèlan tenger kimia nyang angus
Halaman nyang maké pèpèlan tenger ètung-ètungan nyang angus(kosong)math-tracking-category-texvc-deprecationHalaman di ni bangsaan maké pèpèlan tenger ètung-ètungan nyang angus
Pages using babel with named parameters(kosong)babel-template-params-categoryThe page passes a name=value parameter to the #babel parser function. The behavior of these parameters may change in the near future.
Halaman dengan tag koordinat rusak(kosong)geodata-broken-tags-categoryHalaman berikut memiliki tag {{#coordinates:}} yang rusak.
Halaman dengan nilai globe tidak dikenal(kosong)geodata-unknown-globe-categoryHalaman berikut menggunakan nilai parameter globe yang tidak dikenal untuk koordinat.
Halaman dengan nilai wilayah tidak dikenal(kosong)geodata-unknown-region-categoryHalaman berikut menggunakan nilai parameter region yang tidak sah untuk koordinat.
Halaman dengan jenis koordinat tidak dikenal(kosong)geodata-unknown-type-categoryHalaman berikut menggunakan nilai parameter type yang tidak dikenal untuk koordinat.
Bangsaan dimatiin.discussiontools-comments-before-first-heading-categoryHalaman perhadring ada sautan-sautan di bagèan awal (sebelonnya kop pertama). Ni bisa aja nyebabin bagèan awal atawa sautan-sautannya acak-acakan dipampanginnya, wabilkusus di pèrsi pesawat atawa aplikasi pesawat.
Halaman dengan galat skrip(5 H)scribunto-common-error-categoryThere was an error when processing the modules included on the page.
Scribunto modules with errors(kosong)scribunto-module-with-errors-categoryThe module has an error in it.
Halaman dengen terjemahan kaga' diperèksa ulang(kosong)cx-unreviewed-translation-categoryHalaman nyang diterjemahin paké peranti Penerjemahan Isi nyang ada banyak isi nyang kaga' diperèksa ulangnya
Halaman dengen ciri kaga' keseleséan(kosong)unresolved-property-categoryNi bangsaan nyantumin halaman nyang maran ke ciri Wikidata nyang kaga' ketemu mau paké dia punya ID ciri atawa ènclèkan.
Pengalihan nyang kebungsel ke barang Wikidata(kosong)connected-redirect-categoryNi bangsaan nyantumin halaman pengalihan nyang kebungsel ama barang Wikidata.
Halaman dengen peta(3 H)kartographer-tracking-categoryHalaman nyang nyerèntain peta
Halaman dengen peta bejat(kosong)kartographer-broken-categoryHalaman nyerèntain pemakéan peta nyang kaga' aci
Halaman yang menggunakan Phonos(4 H)phonos-tracking-categoryHalaman ini menggunakan ekstensi Phonos.
Pages with Phonos rendering errors(kosong)phonos-error-categoryThere was an error while rendering Phonos.
Halaman dengan bagan(kosong)graph-tracking-categoryHalaman yang menyertakan tag <graph>.
Halaman dengen gambar bèbèr nyang dimatiin(kosong)graph-disabled-categoryNi halaman nyerèntain tenger <graph>, nyang sekarang lagi kaga' derak (T334940).
Halaman nyang maké sènggètan ajaib ISBN(29 H)magiclink-tracking-isbnNi halaman maké sènggètan ajaib ISBN. Liat mediawiki.org bakal tau caranya hijrah.
Halaman nyang maké sènggètan ajaib RFC(1 H)magiclink-tracking-rfcNi halaman maké sènggètan ajaib RFC. Liat mediawiki.org bakal tau caranya hijrah.
Halaman nyang maké sènggètan ajaib PMID(kosong)magiclink-tracking-pmidNi halaman maké sènggètan ajaib PMID. Liat mediawiki.org bakal tau caranya hijrah.